19 Kasım 2008 Çarşamba

Kemer ve kisa kisa

Cok uzun olmus yazmayali, böyle bi son bahar yorgunlugu cöktü sanki üzerime:) neyseki gecti gitti ve dergiden sizler icin bu cicili bicili kemeri buldum. Kolayca yapilabilir diye düsünüyorum, su yuvarlaklarin ismi ya yoyo yada jojo:) bu durumu acikliga kavusturusaniz sevinirim:) renkli kumaslardan cok hos olur üzerinide boncukla süslerseniz ooo:) en kokos sizsiniz:) Yasasin Kokosluk!!

Kisa kisa benden:)

* Sevgili Pilli cadi beni mimlemis neden blog yaziyorum diye sormus...Blog yaziyorum cünkü birseyler paylasmak, farkli insanlar tanimak ve bir cok yeni seyler ögrenmek hosuma gitti, gidiyorda:) iste bu yüzden yaziyorum...

*Pazar aksamlari ibo show biliyorsunuzdur belki:) gerci hic mi hic izlemem ama bu hafta zip zip kanallari gezerken gülben ergen takildi gözüme...o kadar güzel giyinmisti ki bayildim bayildim ve o gece ibo show sirf gülben ergenin o güzel kostumu ve takilari icin izledim...harikaydi:)

*Cep telefonu postuna yaptiginiz yorumlar icin tesekkür ederim, hepsini arkadasimada ilettim:) cok sevindi...Ve cep hala calisiyor:) dün derste aklima geldi, keceyle kapliyalim dedim telefonu:) olur mu olur...yumos yumos.

*Yeni bilekliklere ihtiyacim var:) ( ne büyük ihtiyac) heleki gülben ergenin kileri gördükten sonra, aklim hala orada

*baska birseylerde yazacaktim ama unuttum simdi yaprak dökümünebakaya gidiyorum:)hoscakalin...

4 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

nergis ben seni iki defa mi mimledim:D
aaa bilmiyodum ya pardon bak bugün yine mimledim.
istersen yazmayabilirsin o zaman:D

41 kitchen dedi ki...

Allahım allahım dizileri de kaçırmıyor hiç biz burda ders çalışalım sen ferhundenin alt üst olmuş hayatını izle ohh:D sandraya selamlar eski telefonumda denemeyi düşünüyorum cesaret edebilirsem bu kemer çok güzelmiş ama yoyo mu jojo mu her neyse ben yapamam onlardan:D öptüm canımm

Adsız dedi ki...

Nergis'in yzıyı unuttum aklım Gülben'in bilekliklere gitti valla süper takılar takıyor hatun kişi :) Acep nerde gördün magazin falansa 100. baskı yaparlar bende bakayım yaparız bacım kendimize belki :)

ASLI dedi ki...

pek güzel bi kemermiş nergisciim